2.7.11

HELLO


Salut à tous !
Ce petit post sera mon dernier pendant un petit moment, je part pendant environ 1 semaine en Espagne avec mon club de Basket pour un tournoi de basket international !
Je ne pourrais donc pas actualiser mon blog, mais voyons le bon coté des choses, je reviendrais avec un tas de photos a vous montrer ! :)
à bientôt ! xx

Hey everyone !
This post will be my last for a little while, I'll be in Spain for a week with my basketball team for an international basketball competition !
So I will not be able to write on my blog, but there's a good side too, I will come back with tons of pictures ! :)
See you soon ! xx

2 commentaires:

  1. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Merci pour vos commentaires, ils me font extrêmement plaisir ! xx