21.10.12

I belong with you, you belong with me. You're my sweetheart.


Hey,
voici ce dont je rêve depuis déjà plusieurs jours ! 
Si vous me suivez sur Twitter vous êtes sûrement déjà au courant que je me suis faite opérée il y a quelques jours. Le chirurgien a du aller chercher une dent dans mon palais qui ne voulais pas descendre ... ce qui explique ma lèvre supérieur telle celle d'une accro au botox et la nourriture de bébé que je dois manger (et aussi ce nouveau fantasme en haut (☞゚ヮ゚)☞ ). Je posterais de nouvelles photos dès que je serais rétablie.
Bonne semaine à tous xx

Here's what I have been craving for days !
If you follow me on Twitter you probably already know that I got a surgery a few days ago. The surgeon had to get a tooth in my palate which didn't want to come out.
That explains my lip the size of a botox addict's, and the disgusting baby food I have to eat ( and also my new fantasy up here (☞゚ヮ゚)☞ ) I'll post a new outfit picture as soon as I get better. 
Have a nice week everyone xx

10 commentaires:

  1. Bon rétablissement ma belle :)



    xx
    Lucie

    RépondreSupprimer
  2. Bonjour!!!
    Bon rétablissement!!!
    bises!!

    RépondreSupprimer
  3. que buena pintaa!

    NEW OUTFIT POST ON MY BLOG "AUTUMN IS HERE"
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    RépondreSupprimer
  4. ho ben zut bon rétablissement

    RépondreSupprimer
  5. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  6. That tumbrl is supper cool
    Let's follow each other? Tell me if you follow, will follow right back

    RépondreSupprimer
  7. haha that gif is epic. great blog! i am in love your hair xx

    RépondreSupprimer
  8. awww hope you get better soon!

    xx. Hybrid Hunter

    follow each other?

    RépondreSupprimer

Merci pour vos commentaires, ils me font extrêmement plaisir ! xx