14.10.12

I’M CLAUSTROPHOBIC, THE FUCK OUT MY FACE, TOO MANY HUMANS ALL OVER THE PLACE ! VISECTOMY FOR EVERYBODY, SNIP SNIP; CASTRATION FOR EVERYVODY, SNIP SNIP.

 débardeur, cardigan, short, sac- H&M
chaussures- André

Hey,
désolée pour ces photos assez nuls, mais le ciel était en train de tomber sur moi mais j'ai quand même réussi à prendre quelques photos histoire d'actualiser le blog ! :)
J'aimerais juste, pour me défendre, dire que ce matin il faisait hyper beau quand je me suis réveillée, j'ai eu chaud en sortant de chez moi avec mon gros cardigan en laine, puis le ciel à décidé de faire des siennes et de mouiller mes chaussures ...
Bonne semaine à tous :) xx

sorry for the lame pictures, but it was raining cats and dogs but STILL I managed to take a few so I can upload the blog ! :) I just have to clarify a few points before you think I'm crazy, this morning when I woke up it was soo sunny and when I got out I got so hot with my big cardigan and at the end of the afternoon the sky decided to ruin -not actually- my new shoes.
Nice week to everyone :) xx

12 commentaires:

Merci pour vos commentaires, ils me font extrêmement plaisir ! xx